Sunday, December 6, 2009

Buat Duit Di Internet

Buat Duit Di Internet


Buat Traffik = Buat Duit

Posted: 05 Dec 2009 05:51 PM PST

Tingkatkan traffik anda dengan menggunakan software RefererX v4.1. Cara termudah untuk mendapatkan pelawat sebenar ke web blog anda dan juga cara alternatif untuk anda mendapatkan jualan daripada affiliate anda.

Pada pendapat saya, software refererX ini memang dapat membantu anda untuk membawa traffik yang sebenar ke web blog anda. Cara software ini berjalan hanyalah dengan membuat referer sahaja.

Software ini akan berjalan seperti ini. RefererX ini akan membuatkan link/url web blog anda berada didalam log recent referer,Awstat,dan semua log traffik yang ada di dunia internet (90% daripada keseluruhan).

Contohnya, anda ada sebuah blog seperti ini “janapendapatan.com”. Sekarang ini anda mahu mempromosikan web blog janapendapatan.com tersebut ke web yang berkaitan, jadi dengan RefererX, anda hanya perlu mencari website yang sama niche dengan blog anda itu.

Untuk mencari blog lain yang sama niche dengan blog anda, ianya akan diterangkan selepas anda membeli software refererX ini nanti. Selepas anda memiliki URL/link web blog yang sama niche dengan blog anda, maka apa yang anda harus lakukan seterusnya ianya anda pergi ke web blog berkenaan.

Jika anda memiliki lebih 1000 url/link, adakah anda mahu melawat semuanya?

Jadi dengan adanya software refererX ini, kerja untuk melawat 1000 url/link tersebut dimudahkan dengan beberapa klik sahaja. Jika anda bijak menggunakannya, sudah pasti anda mampu mendapatkan wang daripada penggunakan refererX sahaja.

Jika anda mahu membeli software RefererX, saya menyarankan anda membelinya sekarang kerana akan datang pada Januari 2010, versi 5.0 iaitu versi terbaru akan keluar. Mengikut pengalaman saya, setiap kali versi terbaru keluar, sudah pasti harganya akan meningkat. Jika anda beli sekarang, anda akan mendapat UPDATE secara percuma seumur hidup.

Anda juga akan dapat support daripada team RefererX secara percuma. Itulah kelebihanya berbanding dengan orang lain. Yang menjualnya pula adalah orang melayu, jadi ini memudahkan anda.

Anda boleh lihat di web refererX sendiri untuk harga sebenar dan bagaimana fungsi refererX. Beli under saya, dan saya akan cuba mengajar anda cara menggunakannya. Tetapi bukan setaip hari saya akan mengajar anda, jika anda ada masalah, hanya perlu emailkan masalah anda kepada saya. InsyaALLAH saya akan balas email anda dalam masa terdekat dan cuba membantu untuk menyelesaikan masalah anda.

Saya tidak paksa anda, anda fikirkanlah sendiri, saya hanya berkongsi maklumat sahaja. Ingat, saya bukan IM, saya hanya seorang blogger yang suka explore benda baru.

No comments:

Post a Comment