Sunday, December 13, 2009

Buat Duit Di Internet

Buat Duit Di Internet


Traffik Blog Tinggi Setiap Hari

Posted: 12 Dec 2009 09:13 PM PST

Selepas beberapa bulan saya mencuba teknik ini, nampak gayanya teknik ini memang akan membawakan hasil yang lumayan dan juga teknik ini akan memberikan anda traffik yang tinggi setiap hari. Jika dahulu saya ada bercerita mengenai blog anime, tetapi kini blog anime tersebut seakan-akan hendak mati. Kenapa?? sebab saya tidak larat untuk mengupdate blog anime tersebut.

Ini kerana saya telah menjumpai satu lagi blog video yang memudahkan saya dan saya lihat hasilnya memang memberangsangkan. Tidak mahu bercakap banyak, anda lihatlah bukti traffik ini :

traffik

Itulah hasilnya jika kita membuat blog video. Blog video tersebut saya rahsiakan dahulu. Jika traffiknya sudah meningkat kepada 1K sehari, saya akan beritahu kepada anda.

Selepas berjaya 1K sehari nanti, saya akan berikan kepada anda preview blog tersebut. Apa pun, tunggu sahaja sehingga traffik saya mencecah 1K sehari. :)

Tunggu ya..

No comments:

Post a Comment